گرمی دستانتراه رفتنتصدایتحرف زدنتمهربانی اتوجودتهمه و همه مرا وا میگذارد که در این روزشکر گذار باشم که تو را کنار خودم حس میکنم.هم به تو تبریک میگویم هم بهxa0خودمxa0که چون تویی را دارم....