
گرمی دستانتراه رفتنتصدایتحرف زدنتمهربانی اتوجودتهمه و همه مرا وا میگذارد که در این روزشکر گذار باشم که تو را کنار خودم حس میکنم.هم به تو تبریک میگویم هم بهxa0خودمxa0که چون تویی را دارم....
ادامه مطلب
بسلامتیxa0خدا که فراموشم کرده.... بسلامتیxa0دود سیگار ...کمرنگه اما یک رنگه.... بسلامتیxa0فاحشه که با احساس کسی بازی نمیکنه..... بسلامتیxa0خودم که اگه مرد نیستم نامرد هم نیستم بسلامتیxa0سیگار ک سوخت تا به من ارامش بده.... بسلامتیxa0اونی که هزار بار شکست اما شکستن رو بلد نیست.... xa0بسلامتیxa0کسیxa0که هنوز دوسش داری ولی دیگه مال تو نیست … بسلامتیxa0همهxa0اونایی که خطشون اعتباریه ولی معرفتشون دائمیه...! به سلامتیxa0مادرxa0که بخاطر ما هیکلش به هم خورد ....! به سلامتیxa0سیمxa0خاردار! که پشت و رو ندا...
ادامه مطلب