
دت مبارک ( تولد نسترن عزیزم )xa0 سلام به دوستان خوبم xa0 امشب، شب تولده یکی از دوستان خوبمونه که اسمش نسترن جونه xa0 امشب همتون دعوتید بفرمایین خوشxa0 xa0xa0پلک جهان می پریدxa0دلش گواهی می داد اتفاقی می افتدxa0آری اتفاقی می افتد و فرشته ای از آسمان فرود آمدxa0تولدت مبارکxa0 تمام دقایق مانده از عمرم به همراه زیب...
ادامه مطلب
نفرین به دو چیز....!! لحظه ی آشنایی... و لحظه ی جذایی..............
ادامه مطلب