
امروز تولد داداش مهدیم هست درسته مجازیه اما مظمنم حتی اگ تو واقعیتم داداش داشتم ب اندازه داداش مهدیم دوستش نداشتمxa0 داداشی تو این دوسال خیلیییی اذیتت کردم واقعا ببخشید(البته حقتم بودااا) ببخشید ک ی روز دیر تر دارم برات جشن میگیرم xa0بهت ک جریانو گفتم خب فعلا ی ارزو بکنم و بریم جشن ایشالا ک ب زن داداش ...
ادامه مطلب