امروز تولد داداش مهدیم هست
درسته مجازیه اما مظمنم حتی اگ تو واقعیتم داداش داشتم ب اندازه داداش مهدیم دوستش نداشتم
داداشی تو این دوسال خیلیییی اذیتت کردم واقعا ببخشید(البته حقتم بودااا)
ببخشید ک ی روز دیر تر دارم برات جشن میگیرم بهت ک جریانو گفتم
خب فعلا ی ارزو بکنم و بریم جشن
ایشالا ک ب زن داداش بهارم برسی و خوش بخت بشید و منم خاله ی بچتون بشم لیلی عمش و فحش بخوره خخخخخ

جشــــــــن میلادت را به پرواز میروم
در این خانگی ترین آسمان بی انتها...
آسمانی که نه برای من
نه برای تو..
که تنها برای "ما" آبیست!

فارسی : تولدت مبارک!
فرانسوی : Joyeux aiversaire
ایتالیایی : Buon compleao
آلمانی : Herzlichen Glückwunsch zum Geburtstag
هندی : जन्मदिन मुबारक हो
عربی : عید میلادسعید
ژاپنی : 誕生日おめでとう
چینی سنتی : 生日快樂
چینی ساده : 生日快乐
یونانی : Χρόνια πολλά
ترکی : Doğum Günün Kutlu Olsun
اسپانیایی : Feliz cumpleaños
روسی : С Днем Рождения
رومانی : La mulţi ani
ویتنامی : Chúc mừng Sinh nhật
اوکراینی : З Днем Народження
انگلیسی : Happy Birthday
اینم تبریـکــــــ با زبان های مختلف
ازخودتون پذیرایی کنید

3
2
1
حالایه آرزو کن
![]()

اینم از کادو ها

![]()



امروز خورشید درخشانتر است
و آسمان آبیتر
نسیم زندگی را به پرواز میکشد
و پرنده آواز جدید میسراید
امروز بهاری دیگر است
در روز تولد مهربانترین
در میلاد کسی که چشمانم با حضورش بارانی است
امروز را شادتر خواهم بود
و دلم را به میهمانی آسمان خواهم برد
جشنی برای میلادت بر پا خواهم کرد
تمامی گلها و سبزهها در میهمانی ما خواهند سرود
ای مهربانترین
آغاز بودنت مبارک
خان داداش عزیز تولدت مبارک



ا
