
سخته درک کردن دختری که... من یک دخترمسخته درک کردن دختری که...غماشو خودش میدونه و دلش...که همه فقط لبخندشو میبینن...که حسرت میخورن بخاطر شادبودنش...بخاطر خنده هاش...و هیچکس جز خودش نمیدونه که چقد تنهاس...که چقد میترسه از باختن...از اعتماد بی حاصلش...از یخ زدن احساسو قلبش...از زندگی.. ♥ پنجشنبه بیست ...
ادامه مطلب
سخته عشقتو مخفی کنی سخته فقط توی تنهاییتون باهم باشید و توی جمع جدا سخته بیان برات تعریف کنن عاشقش شدن و خفه بمونیxa0 نتونی بهشون بگی خفه اون فقط عشقه من فقط منو میخوادxa0 سخته ببینی دوست دخترای سابقش دورشن حسودی کنی و بگه حساس نشو من فقط ماله توئم سخته نفهمه تمومه حسودیات حساس شدنات غر زدنات به خاطره اینکه دوسش داری اگه یه روز روت غیرتی نشد حساس نشد حسودی نکرد بیخیالت بود بدون دیگ جایی تو قلبش نداری...
ادامه مطلب