سخته درک کردن دختری که...
غماشو خودش میدونه و دلش...
که همه فقط لبخندشو میبینن...
که حسرت میخورن بخاطر شادبودنش...
بخاطر خنده هاش...
و هیچکس جز خودش نمیدونه که چقد تنهاس...
که چقد میترسه از باختن...
از اعتماد بی حاصلش...
از یخ زدن احساسو قلبش...
از زندگی..
♥ پنجشنبه بیست و یکم اردیبهشت ۱۳۹۶ 14:53 بـ ه دستانــ ✘αłoηe мαяˠαღ✘م ♥
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 173