
امروز عذاب وجدان گرفتمxa0 یاده کارایی ک کردم افتادم ی وبلاگ دیدم ی پسری برای عشقش نوشته بود عشقشو خیلی خیلی دوست داشته ولی دختره عاشقه یکی دیگ بوده و اونو رد میکنهxa0 دقیقا کاری ک من با چند نفر کردم و دلم برای یکی شون خیلی سوخت چون میتونم بگم بهترین پسری بود ک تاحالا دیده بودم و همه ی بچه ها هم قبول داشتن اون بعده ۱۲سال باز عاشق شده بود و من ردش کردم اونم فقط گفت خدافظ مواظب خودت باش و رفت کاش ی روز ببینمش دوباره و ازش معذرت خواهی کنم هرچند ک بچه ها گفتن بازم اومد و از دور دیدت و گفت بهت نگیم فک...
ادامه مطلب