یاده کارایی ک کردم افتادم
ی وبلاگ دیدم ی پسری برای عشقش نوشته بود
عشقشو خیلی خیلی دوست داشته ولی دختره عاشقه یکی دیگ بوده و اونو رد میکنه
دقیقا کاری ک من با چند نفر کردم و دلم برای یکی شون خیلی سوخت چون میتونم بگم بهترین پسری بود ک تاحالا دیده بودم و همه ی بچه ها هم قبول داشتن اون بعده ۱۲سال باز عاشق شده بود و من ردش کردم اونم فقط گفت خدافظ مواظب خودت باش و رفت
کاش ی روز ببینمش دوباره و ازش معذرت خواهی کنم هرچند ک بچه ها گفتن بازم اومد و از دور دیدت و گفت بهت نگیم
فکر نمیکنم کارم اشتباه بوده باشه ولی عذاب وجدان گرفتم
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: عذاب وجدان,عذاب وجدان به انگلیسی,عذاب وجدان in english, نویسنده: بازدید: 183