ما دخترا

خرید بک لینک

ما دخترا پسر نیسیم تا چیزی شد بزنیم بیرون

پسر نیسیم دردمونو با سیگار دود کنیم بره

ما دخترا حتی حق نداریم جز اخر شبا چشمانو خیس بشه

اگه یهو کم اوردیم و در طول روز بود

اگه نتونستیم نگه داریم برای اخر شبمون

نمیتونیم حتی بریم تو اتاقمون تنها بشیم

چرا نمیتونیم؟

اخه حق تنها موندنم نداریم

خیلیامون تو این موقعیت به حمام پناه میبریم

اونجا راحتیم خودمونیم و خودمون اما اونجا هم صدات نباید بیرون بره

چون دختری:)

دختریمو دردامونو نگه میداریم تا نزاریم سر بچه هامونم بیاد

اره ما دخترا خودمون اذیت میشیم

اما اگه بچه دار بشیم نمیزاریم هیچکدوم این دردا رو اون بچه تجربه کنه

دل نوشته ها...

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 162 تاريخ: يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 14:51

صفحه بندی