میگن خوشبحال دخترا
چون میتونن درداشونو گریه کنن
پس اون دخترایی که گریه بلد نیستن چی؟
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 198 تاريخ: پنجشنبه 22 اسفند 1398 ساعت: 19:38