خیلی وقتا آدم نمی دونه چه مرگشه دلش می خواد دربارهش با یکی حرف بزنه، ولی نمی دونه با کی...؟اگرم یکی پیدا بشهآدم نمی دونه چی رو از کجا شروع کنه...
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 195 تاريخ: پنجشنبه 4 ارديبهشت 1399 ساعت: 8:12