یک گل کاکتوس قشنگ توی خونه ام داشتم، اوایل بهش میرسیدم قشنگ بود و جون دار، کم کم فهمیدم با همه بوته هام فرق دارد خیلی قوی بود، صبور بود، اگر چند روز بهش نور و آب نمیدادم هیچ تغییری نمیکرد منم واسه همین خیلی حواسم بهش نبود بخاطر اینکه خیلی قویه و چیزش نميشه. هر گلی که خراب ميشد، میگفتم کاکتوس چقدر خوبه هیچیش نميشه، اما باز هم بهش رسیدگی نمی کردم...تا اینکه یه روز رفتم سراغش دیدم خیلی وقته که خشک شده، ریشه اش از بین رفته و فقط ساقه هایش ظاهرش را حفظ کرده. قویترین گلم را از دست دادم چون فکر میگردم خیلی قویه و مقاوم...مواظب قویترین های زندگی مان باشیم، ما از بین رفتنشونو نمی فهمیم چون همیشه یه ظاهر خوب دارند...
پنجشنبه بیست و دوم آبان ۱۳۹۹ | 23:57 | ✘αłoηe мαяˠαღ✘
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152