همیشه سعی کردم...

خرید بک لینک
همیشه سعی کردم دل کسیو نشکنم اما به خودم که نگاه میکنم تیکه تیکه ام

سعی کردم کسیو تو غمهایش تنها نذارم اماهیچکس نفهمید من چرا ناراحتم

همیشه فکر میکردن من احمقم... همیشه مهربان بودم

اما فکر کردن متوجه خطاهاشون نشدم

تاره چشام نمیبینم حالم بد بد بد لعنت به تنهایی تنهایی تنهایی

چقدر بده که روح آدما دیده نمیشه بدونن چقدر درون ویرونی دارم

خدایا به حق مهربانیت نزار کسی با ناامیدی و ناراحتی شب خودشو صبح کنه

دل نوشته ها...

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 148 تاريخ: شنبه 13 آذر 1395 ساعت: 17:44

صفحه بندی