هه

خرید بک لینک
هه یک ماه نبودم

وقتی برگشتم همه میگفتن ازم ناراحت بودن میگفتن خیلی دلشون تنگ شده

هه دو نفری ک واقعا عاشقشونم هم میگفتن خیلییی بد بود بدونه تو انگار ی چی کم داشتیم حتی یکیشون هنوز باهام ی جورایی قهره میگ نمیتونم درک کنم تنهام گذاشتی

هه ولی الان ک برگشتم چند وقته اول هی پیشم بودن الان دیگ ن

چقدر زود عوض شدن کسایی ک از ناراحتیم ناراحت میشدن

ب این نتیجه رسیدم همش حرفه فقط

همه مثله همن نباید دیگ بگم این یکی فرق داره

اینارو گفتم تا هی ازم نپرسیدن چرا ناراحتی

دل نوشته ها...

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال می‌کنید

برچسب: ةة,هههه,ةةة, نویسنده: بازدید: 174 تاريخ: شنبه 13 آذر 1395 ساعت: 17:44

صفحه بندی