وقتی برگشتم همه میگفتن ازم ناراحت بودن میگفتن خیلی دلشون تنگ شده
هه دو نفری ک واقعا عاشقشونم هم میگفتن خیلییی بد بود بدونه تو انگار ی چی کم داشتیم حتی یکیشون هنوز باهام ی جورایی قهره میگ نمیتونم درک کنم تنهام گذاشتی
هه ولی الان ک برگشتم چند وقته اول هی پیشم بودن الان دیگ ن
چقدر زود عوض شدن کسایی ک از ناراحتیم ناراحت میشدن
ب این نتیجه رسیدم همش حرفه فقط
همه مثله همن نباید دیگ بگم این یکی فرق داره
اینارو گفتم تا هی ازم نپرسیدن چرا ناراحتی
دل نوشته ها...