یه لبخند تلخومیاد رو لبت و میگی
هه یادش بخیر چه زود گذشت
چهوزود جایگزین برام پیدا شد
بهشون نگاه میکنی و آتیش میگیری
فقط میپرسی چجوری؟؟
به خدا میگی این بود رسم دنیات؟
بعدم با یه بغض که تو گلوت گیر کرده
آخرین نگاهو بهشون میندازی و میری....
♥ دوشنبه هجدهم اردیبهشت ۱۳۹۶ 0:3 بـ ه دستانــ ✘αłoηe мαяˠαღ✘م ♥
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200