امروز روزیه ک خدا ی فرشته کوچولو رو ب زمین فرستاد ک الان عشقه آجیشه
اجی گلم هرکاری بکنم جبران کارهای تو نمیشه
از اونجایی ک مجازی فقط شد اینجا بهت تبریک بگم
امیدوارم هزارساله بشی(در کنار من)و همیشه خوشحال و شاد باشی و ب اون چیزی ک میخوای برسی
اومید وارم ب عشق واقعیت برسی کسی ک لیاقت قلب پاکه آجیمو داشته باشه

جشــــــــن میلادت را به پرواز میروم
در این خانگی ترین آسمان بی انتها...
آسمانی که نه برای من
نه برای تو..
که تنها برای "ما" آبیست!چ

امروز هوا دوباره حس قشنگی داره![]()
نم نم عشق و مستی از آسمون میباره![]()
تولدت مبارک ای گل گلدون من![]()
هزار سال زنده باشی ، بسته به تو جون من
روز تولدت شدو نيستم اما كنار تو
كاشكي ميشد كه جونمو هديه بدم براي تو
درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم
بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم
ميخوام برات تو روياهام
جشن تولد بگيرم
ازلحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم
من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون
چراغوني جشنمون ستاره هاي كهكشون
بجاي شمع ميخوام غمهاتو آتيش بزنم
هرچي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم
تو غمهاتو فوت بكني منم ستاره بيارم
اشك چشاتو پاك كنم ،نورستاره بكارم
كهكشونو ستاره هاش،دريا و موج و ماهياش
بيابونا و بركه هاش،بارون و قطره قطره هاش
باهفت تا آسمون پرازگلاي ياس و ميخك
بال فرشته ها و عشق واشتياق و پولك
عاشقتو يه قلب بيقرار و كوچك
فقط ميخوان بهت بگن:
تولدت مبارك


بازم شادی و بوسه ، گلای سرخ و میخک
میگن کهنه نمی شه تولدت مبارک
تو این روز طلایی تو اومدی به دنیا
و جود پاکت اومد تو جمع خلوت ما
تو تقویما نوشتیم تو این ماه و تو این روز
از آسمون فرستاد خدا یه ماه زیبا
یه کیک خیلی خوش طعم، با چند تا شمع روشن
یکی به نیت تو یکی از طرف من
الهی که هزارسال همین جشنو بگیریم
به خاطر و جودت به افتخار بودن
تو این روز پر از عشق تو با خنده شکفتی
با یه گریهی ساده به دنیا بله گفتی
ببین تو اسمونا پر از نور و پرندس
تو قلبا پر عشقه، رو لبا پر خندس
تا تو هستی و چشمات بهونهاست واسه خوندن
همین شعر و ترانه تو دنیای ما زندهاست
واسه تولد تو باید دنیا رو آورد
ستاره رو سرت ریخت، تو رو تا اسمون برد
تولدت عزیزم پراز ستاره بارون
پر از باد کنک و شوق، پر از اینه و شمعدون
الهی که همیشه واسه تبریک امروز
بیان یه عالم عاشق، بیاد هزار تا مهمون




جشــــــن تو جشـــــــن تولد تمومه خوبیاس
جشن تو شـــــــروع زیبــــــــاى تـــــــمومه شادیـــــاس…
زمیــــــــــنی شدنــــــــــت مبـــــــــــــارک


ستـــــاره بختـــــــت بالا
سپیده صبـــحت تابنــــــاک![]()
سایه عمــــــرت بلـــــــــند
سرزمــــــــــین دلـــــــــت آباد
خب خب خب بیا شمع هارو فوت کن
اما قبلش آرزو کن(یادت نره بهم بگی آرزوت چی بود)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
فوووووووت .....
فووووووووت ....
فوووووووت .....
فووووووووت ...
فوووووووت ....

ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156