عاقل تر میشه
بی احساس تر میشه
زخم زیاد میخوره
اما تجربه میشه
فرق خنده ها رو میفهمه
قدر یه سری از آدم هارو بیشتر میفهمه
گرگای زیادی میبینه و خودشم میشه یکی از اونا
میفهمه رفیق و رفاقت و معرفت و عشق همش کشکه
میفهمه همیشه فقط از نزدیک ترین هاش ضربه میخوره ن دشمناش
میفهمه غیر ممکن نیس که دوستاش بشن دشمنط و دشمناش بشن دوستاش
اره نتیجه ی بزرگ شدن ما آدم ها اینه
کلی زخم میخوریم تا تجربه دارشیم تا بتونیم تو این دنیا زندگی کنیم
بزرگ شدن آرزوی اشتباهمون بود که ارزش امتحان نداشت
دل نوشته ها...