کاش یاد بگیریم
اونی که میخنده بی درد نیس
اونی ک میخنده شاد نیس
اونی ک بعده حرفا ی خنده هم هست خوشبخت نیس
این خنده ها از گریه هم بدتر
اونایی که میخندن نه دیونن نه خوشبخت و خوشحال
اونا یه دردای مخفی دارن که خیلییی بزرگه:)
گاهی باید فهمید کسایی هستن که اگه نگن ناراحتن هیچکس نمیفهمه ظاهر بین نباشید:)
ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 189