دختر ک باشی نمیتونی ناراحتیتو نشون بدی
دختر ک باشی غمتو دیوارای اتاقت میبینن
دختر ک باشی نمیتونی وقتی نصف شب حالت بد شد بزنی بیرون فوقش اینه از تا پنجره بیرونو نگاه کنی
دختر ک باشی همیشه در حال شکستنی
دختر ک باشی زود اعتماد میکنی و زودم خراب میکنن اعتمادتو
دختر ک باشی نمیتونی دردتو نه ب دوستت بگی ن میتونی با سیگار دودش کنی
دختر ک باشی تو اوج دردت باید فقط ی لبخند مسخره بزنی
دختر ک باشی حق اعتراض نداری میگن دختر ک زیاد حرف نمیزنه
دختر ک باشی انقدر بدی میبینی ک وقتی یکی میگ دوست دارم فقط ی لبخند میزنی
لبخندی ک از قهوه ی تلخی ک هر روز میخوری تلخ تره
دختر ک باشی میفهمی تنهایی یعنی چی
دختر ک باشی تصمیم میگیری دختر دار ک شدی نزاری تنها باشه
نزاری اشکش در بیاد
نزاری کسی اذیتش کنه
نزاری بلاهایی ک سر تو اومد سر اونم بیاد
دختر ک باشی سعی میکنی کمبوداتو برای دختر خودت جبران کنی :)
دختر بودن یعنی تنهایی:)
دوشنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۶ 1:36 ✘αłoηe мαяˠαღ✘
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 216