دخترک, خسته بود
دلش گرفته بود
ناراحت بود
امیدی نداشت
کم اورده بود
کشش هیچیو نداشت
فقط یه چیز با ارزش داشت
که اونم تو یه شب از دست داد
دختر اون شب از همه چی برید
و باز شد دخترک, غمگین و تنهای قصه ما :)
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 209