کاش یاد بگیریم
رفاقت وظیفه نیست معرفته
یاد بگیریم اگ ارومت کرد وظیفش نبوده از رو معرفتش بوده
یاد بگیریم رفاقت حرمت داره
فقط تا گیر افتادیم یادش نیوفتیم اون خر نیست اگه بازم کمکت کرد
یاد بگیریم حتی اگ رفیق بودن بلد نیستیم حداقل انسان باشیم
حیف رفاقته ک ادما اینجوری حرمتشو میشکنن
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 217