یه سری ادما هستن
وقتی یادشون میوفتی
دوچار دوگانگی میشی
نمیدونی ادمی که پیش تو بوده رو باور کنی
یا ادمی که پیش بقیه بوده
حرفایی که ب تو میزده رو باور کنی
یا حرفایی که به بقیه میزده
یا کارای پنهانشو
یا ...
سعی کنیم ادم باشیم تا بقیه انقدر گیج نشن
دو رویی خوب نیست
ادعای الکی خوب نیست:)
دل نوشته ها...ما را در سایت دل نوشته ها دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 168